Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Såhär 11 dagar efter min gbp operation börjar det sjunka in att jag faktiskt har möblerat om inom mig.

Jag gjorde det och jag överlevde!!!

Såhär 11 dagar senare är smärtan borta och jag känner mig som vilken människa som helst.

Jag tar det ändå lite piano ännu av rädsla för någon komplikation.

Det stora kruxet för mig är maten.

Det går sådär tycker jag själv, men å andra sidan har jag inget att jämföra med heller…

Jag äter mina mål och jag prövar så mycket jag kan.

Saker som jag hittills ätit är.

– div soppor

– spaghetti & köttfärssås ( på restaurang)

– hemlagat potatismos & ugnstekt mager falukorv

– bakad potatis

-äggröra

-keso

– yoghurt, visserligen laktosfri

– knäckebröd

– mjukost

– pyttelite glass

– en bit marsipan från en prinsesstårta..

– en salt pinne

– smoothies

Ja det är väll ungefär där jag är på prövnings skalan.

Jag har ännu inte dumpat på något och jag hoppas innerligt att jag slipper så länge jag kan….

