Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Pratade med världens bästa syster Ina i morse och jag ställde alla frågor jag hade som ploppat upp nu allt eftersom.

Hon är bara så underbar den kvinnan så jag ville bara packa ner henne i väskan å ta med henne hem när jag skrevs ut.

Jag önskar verkligen att alla fick en sådan superb vård och fick träffa så många otroligt underbara människor som jag gjorde, alla under ett och samma tak på Sophiahemmet.

Visst att jag har en bra relation till min vanliga vc här hemma med, men det är inte samma sak.

Inte på långa vägar.

Sophiahemmet har verkligen tagit vården till en ny nivå, en nivå jag inte visste fanns innan jag var där på mitt första besök.

Efter att ha upplevt skillnaden mellan hur det kan vara i vården så kommer jag alltid att jämföra alla mina besök med hur jag blev mottagen på sophiahemmet.

Det är helt galet vilken skillnad det är.

Ni som har varit där vet precis vet jag pratar om.

På hur många sjukhus får man en goodiebag med sig hem när man skrivs ut?

En goodiebag som jag har glömt att visa er, men det kommer.

I vilket fall som helst så innehöll den Vattenflaska,läppbalsam, penna,tuggummi och putsduk.

Jag minns att jag reagerade och blev helt till mig över den där påsen =)

Att så lite kan göra en människa så otroligt glad 😀

