Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Morgonen börjde med 1,5 dl laktosfri yoghurt eftersom jag försov mig nuigen.

Egentligen skulle jag kalasat loss på äggröra till frukosten men nu fanns det ingen tid för det.

Sen var jag med sonen hos tandläkaren och drog ur en envis tand som sitter fel.

Självklart promenerade vi dit och tillbaka.

Allt för den där 30 minutaren om dagen 😉

Efter det så var det dags för frukost nummer 2 som blev knäckemacka med mjukost.

Eftersom sonen är ledig från skolan idag så roade vi oss kungligt med att introducera instagram för honom, å han vart överlycklig.

Nu har han någonstans att göra av alla sina fina bilder han fotar.

Ni glömmer väll inte att hälsa på mig på insta, mariahmedh hittar ni mig som där.

Komsi, komsi.

Sen vart det dags för lunch nr 1, potatismos och ugnsbakad falukorv.

Jag håller på att bli spritt språngande här hemma…

Jag vill göra så himla mycket, men rörligheten är fortfarande begränsad även om smärtan nästan helt är borta.

Vet med mig att jag ska ta det lugnt nu första tiden hemma och låta kroppen reparera sig själv, ändå kommer rastlösheten över mig.

Kan känna att jag har så mycket energi inom mig så att jag snart spricker..

Det ska bli skönt att börja med lite längre promenader nästa vecka 😉

Nu blir det snart ut och stoppa i sig ännu ett mål av potatismos och ugnstekt falukorv, mm!!

Så jäkla gött att tugga mat igen, wiiieeehooooo!!

Vad har ni haft för er idag?

