Etiketter

, , , , , , , , , ,

Agrafferna är borta!!!

Vilken lycka jag känner att ha fått bort dom från min mage.

Jag var nervös som en gnu när jag låg där på britsen hos distriktan för mindre än en timma sen, snacka om spak när jag inte kände något alls när hon knipsade bort dem..

Däremot blev jag lite konfundersam när hon bara satte en bit kirurgtejp över mina Fem små ”sår”.

Brukar man inte strippa dem med sensistripp ett tag efter för att få snygga ärr?

Har nämligen för mig att någon sa det till mig på Sophiahemmet men jag kan ju ha rört ihop det..

I vilket fall som helst så drog jag till närmsta apotek och haffade strippar hehe.

Lite roligt var det allt att komma till min Vc och läkaren ( samma läkare som skrivit min remiss)undrade varför jag gick så konstigt, förklarade att jag opats för en vecka sen.

Han tittade på mig och trodde att jag skojade, han hade nämligen fått ett svar från Sahlgrenska om hur jag låg till i väntelistan å där var jag väll som prio 3.

Jo rå såatte, snacka om att han vart spak när jag visade min mage 🙂

Hur det gått med vikten, det kommer senare 😉

Nu en bild på krigszonen, ni känsliga kanske kan titta bort 😉

20130611-163359.jpg

