Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

I natt har jag legat rastlös och inte kunnat sova, det börjar märkas i kroppen att jag inte varit så aktiv som jag brukade vara innan op.

Rastlös och sådär som man blir i kroppen när man inte vet hur man ska ligga för att komma till ro.

För mig finns bara ett sätt att sova på just nu och det är på rygg för det gör minst ont i magen.

Jag HATAR att sova på rygg och det är inget jag gör i vanliga fall.

I natt så fick jag för mig att jag skulle sova som jag brukar, alltså på sidan.

Jag prövade och det gjorde ont så inni helfete, rullade snabbt tillbaka till rygg och låg där rastlös.

Rastlös och funderade på hur jag skulle kunna ligga för att det inte skulle göra ont för jag ville ju inte ligga på rygg mer.

Tillslut somnade jag visst , för nu är det morgon och idag är en ny dag med min mage 🙂

