Etiketter

, , , ,

Imorgon ska jag till distriktan å förhoppningsvis ta bort agrafferna.

Det beror lite på hur det ser ut där under, är det inte ok får dom sitta några dagar till annars åker dom.

Jag vet ju inte ens själv hur det ser ut där under eftersom förbanden som jag fick på op fortfarande sitter kvar, nyfiken as hell ska jag säga er.

Ska nog ta en liten sneakpeak i morgon innan Vc å se hur det ser ut under ett förband.

Jag håller verkligen tummarna att allt är bra därunder för jag vill verkligen ta bort dom.

I några dagar har dom kliat å kliat å skavt å kliat å kliat, vilket iofs borde tyda på att läkningsprocessen är igång.

Jag har fortfarande den där äckliga smaken i munnen, samma smak som jag hade på uppvaket.

Jag kan inte beskriva den mer än att den är äcklig och metall liknande,jag hoppas att den försvinner snabbt som attan.

Iiihhhhhh, i morgon blir det nog till att börja äta pure’ 🙂

