Etiketter

, , , , , , ,

Är helt klart min grejj!

jag har börjat fundera på hur alla mina mål plus allt jag ska dricka mellan målen , verkligen får plats i min nya mage?

Alltså jag fattar ingenting?!

1-2 dl a 5-6 ggr om dagen blir enligt min kalkyl nånstans 8-10 dl.

Å min magsäck rymmer knappt 2…

Någon mer än jag som inte får det att gå ihop eller är jag totalt ute och seglar nu?

Anledningen till att jag har börjat att fundera på vart allt tar vägen är för att min mage fortfarande är som en ballong.

Hård och svullen.

Det här med att äta har börjat stå mig upp i halsen något så fruktansvärt.

Det tar emot, säger stopp!

Idag har jag prövat lite mindre portioner soppa å det har funkat helt ok.

Jag kan ändå inte låta bli att fundera över om min mage ska vara så svullen hela tiden?

