Etiketter

, , , , , , ,

Idag har jag varit nervös så inni h!

Frågade ”tjockisfamiljen” om tips gör att bota det där och tips haglade in 😉

Så idag har vi tagit några stopp på vägen upp till Stockholm.

Först ut Örebro och ikea.

Sen blev det ett stopp i Västerås och stadium outlet.

Dock köpte jag ingenting till mig själv, bra va 😉

Mamma fick en tenniskeps som hon letat efter länge.

Och sonen fick några tishor och lite ankelstrumpor.

Sen vart det raka spåret till Stockholm och Lidingö, där vårt hotell låg.

Så här kan man göra medans man väntar på att få duscha med descutan tvålen…

20130603-191235.jpg

Tidsfördriv med game of thrones, bästa serien!

Texter något avsnitt hoppade jag in i duschen och gick loss med svamparna.

Någon mer än jag som tycker det svider utav bara helvete efter duschen??

Och håret!!!

Svintohåret ska vi inte ens prata om…

20130603-191530.jpg

Så nu ligger jag här i sängen,nerbäddad och klar för natten.

Ska bara ta dom där omeprazol tabletterna innan jag somnar,men först ska jag skingra tankarna till ännu ett avsnitt av game of thrones.

20130603-191806.jpg

