Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Allt är klart inför mammas marktjänst med sonen under dagarna jag e borta.

När man e hemma och går mitt i det så känns det inte alls som det e så mkt som ska göras eller som man ska tänka på, det e ju en del av vardagen för mig.

Vips ska man lämna över rodret till någon annan, vips så inser man hur mycket man egentligen håller på med på vardagarna.

Vips så har mamma en hel lista med hur vardagen fungerar…

Det känns alltid lite sorgligt att åka hemifrån, eller inte alltid men iaf att åka utan min lilla plutt.

Jag kan inte minnas hur länge sedan det var sedan jag var i från han i så många dagar sist?!

Operations nervositeten har slagit till med full kraft och jag har nu fått för mig att jag inte kommer att vakna upp ur narkosen.

Eller att något annat ska gå helt käpprätt åt helvete.

Men mest rädd är jag för att vakna upp ur narkosen, jag gillart´ inte!!

– Jääääääy, vad jag inte kommer att ha det lätt idag!!

Dessa saker är sådant som jag kommer att ta upp med mr narkosläkaren himself imorgon.

Nääe mina vänner nu ska jag fixa det sista här innan vi styr bilen mot Estockholmo!

Det bästa av allt är att jag nu har gått ner ett kilo mer än vad jag ska,katschiing!

20130603-085206.jpg

