Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Idag jobbade jag min sista dag innan operationen blir av, sen är det ju sjukskrivning och börja mitt nya liv som gäller.

Jobbar egentligen i morgon med, men jag bytte bort den tiden hehe.

Så jäkla gött när man börjar veckan med några lediga dagar, vilket jag skulle gjort iallafall om jag jobbat men nu får jag en extra 😉

Eftersom jag kommer att vara borta i ett par dagar i nästa vecka så ville jag passa på att ha lite kvalitetstid med sonen, därav ledigheten.

Helvetes jävla skit, jag har lyckats att gå upp ett kilo under dagen!!!

Att ett kilo kan föra med sig så mycket skit är helt otroligt.

Åt visserligen en sallad till lunch idag på jobbet och har druckit en massa vatten så jag hoppas det har rättat sig till tills i morgon.

Trevlig kväll och håll tummarna för mig nu mina vänner 😀

