Etiketter

, , , ,

Den här idén med att bara dricka pulver känner jag att jag håller på att bli helt galen av!

Jag vet att det är mitt eget val och allt det dära, ändå saknar jag att tugga.

Tidigare har jag druckit äckel shakesen (som numer börjar smaka helt ok) och varvat med nån sallad, vilket har funkat skitbra och det har synts på vågen hehe.

Och eftersom Sophiahemmet inte har som krav att man flyter så har jag tyckt det har varit superbra att flika in en sallad.

Det här med att dricka pulver är helt och hållet mitt egna initiativ, bara för att jag ska veta exakt hur många kcal jag får i mig.

Men nu har jag börjat tröttna!!

Ikväll syndade jag med en riskaka, och det var banne mig sista gången.

Jag bestämde mig ju för pulver och så ska det bli!!!!

Sen att jag har sugit på en å annan chillinöt som jag sedan spottat ut är en annan femma 😉

Lägger i femmans växel och kör mitt pulver fram till op dagen.

jag vill inte riskera att vakna med ett ärr över hela magen,även fast jag vet att det är ok med mat bara jag går ner mina 2 kg…

