Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Idag var jag och hämtade ut mina mediciner och allt jag behöver efter operationen på Apoteket.

Som jag letade  efter Descutan tvålen, fick tillslut tag i en apotekare som berättade att den inte går att få tag i längre.

Skitbra tänkte jag, nu kommer jag få varenda bakterie i hela världen inuti min kropp, apotekaren lugnade mig med att det fanns någon annan variant men att det nog var bäst att jag kollade med dem som skulle cutta mig om det var ok eller om dom hade någon annan lösning.

Världens bästa Dietist tog reda på att det gick likabra med den där andra vad den nu hette, hibbi nånting…

Så nu slipper jag nog alla baciller i allafall 😉

Något jag funderat en hel del över är hur i helsike jag ska kunna ta fragmin sprutan, jag som är spruträdd å allt….

20130530-190148.jpg

