Etiketter

, , , , , , , , ,

Igår bad jag om att få vara inne i köket på jobbet, pallade inte stå och vara serviceminded när det enda jag tänkte på var mat.

Ni som har gått ner  i vikt med Modifast vet ju även hur humöret blir….

Det hela blev inte bättre när jag gjorde hamburgare åt halva stans befolkning, hungern har nog aldrig varit så stark som då och jag funderade flera gånger på hur körk jag var som ställt mig i köket.

Även om jag var hungrig så var det ju nyttigt för mig, andra skulle tycka att det var till att plåga sig själv.

För mig var det en utmaning, en utmaning som jag klarade finemang.

Jag drack vatten när dom värsta hungerskänslorna satte in och på min rast drack jag en Modifast choklad shake.

Ju mer dagar som går ju mer ser jag fram emot att dricka mina shakes, hur jäkla knäppt det än låter så är det numera så jag funkar.

Jag har accepterat att det är en del av mig och min vardag.

Några på jobbet undrade vad jag sysslade med och jag förklarade, åååh men stackars dig å bla bla bla..

För det är ju inte direkt så att det är någon som har tvingat mig till min operation, det är ju något jag vill själv och med det kommer viktnedgången förklarade jag.

Numer går det ganska bra med shaksen även fast dem är äckliga.

Det är helt otroligt hur snabbt kroppen kan vänja sig egentligen…..

