Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Imorgon ska jag till hud mottagningen för att kolla upp det där födelsemärket som har börjat leva sitt egna lilla liv.

Samtidigt som det känns bra så känns det oroligt i kroppen.

En oro och rädsla  över att något inte är som det ska.

Jag vet att det kommer att komma på tal att ta bort den hur som, och jag känner mig redo att ta det steget nu.

Eller kanske inte just direkt nu, men i framtiden.

Jag har nog inte fattat riskerna innan  med att ha den kvar, förrän jag plöjde igenom all info jag hittade.

Sen resonerade jag som såhär, kan jag koppla om min mage så är det en baggis att ta bort ett födelsemärke.

– Right?

Aja, vi får väll se hur tuff jag är när den dagen kommer.

Just nu försöker jag fokusera och  intala mig att märket är friskt och att det bara är något tillfälligt och vanligt som har hänt med den.

Ändå kan jag inte låta bli att vara orolig, för så som den är idag har den aldrig tidigare varit…

Jag håller tummarna!

 

 

