Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Måndag morgon och jag är uppe med sonen som ska iväg till skolan.

Frukost för han och äckel shake för mig.

Jag har ännu inte hittat någon passande bild att smälla upp på kylen, just nu säger jag bara nej och går därifrån.

Men det är svårt, för jävla svårt!

Det blir bättre sen när jag kommer till jobbet för då har jag annat att fokusera på.

Eller oxå blir det ännu värre bland all mat, fast jag brukar inte vars sugen på jobbmaten när jag jobbar.

Hoppas dagen går fort, så jag får komma hem och ta en till äckel shake och sova.

För det är höjdpunkten i mitt liv just nu, inte äckel shaksen utan att sova.

Eller snarare sova bort hungern……..

Nu är det dags att få bort det där sista kilot innan onsdag..

God morgon hörrni och välkommen till en ny underbar vecka 😉

20130527-070234.jpg

