Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

Efter några dagar med Modifast & sallad så har jag insett att sallad är såå mycket bättre än den där förbannade Modifasten.

Jag vet inte vad det är, men den är så förbannat äcklig, å då har jag ändå prövat halllon, choklad och banan hittills.

Hallon är helt ok, dom andra går bort helt.

Modifasten  har en konstig smak som följer dem åt i alla smaker, jag kan inte riktigt sätta ord på det men det smakar lixom pulver och inte smaken som står på förpackningen.

Igår när vi hade gäster åt jag sallad och avslutade med Modifasts chokladpudding som jag hört skulle smaka som vanlig chokladpudding.

20130526-101356.jpg

– Sweeeet looord, vad det INTE smakade chokladpudding!!

Jag börjar undra vilka smaklökar dessa människor har som rekommenderade den??

Visst fattar jag att smaken är som baken å allt det där men ändå, jag hade sett fram emot något gott mitt i all diet.

Jag blir äcklad bara jag tänker på den nära döden upplevelsen jag fick när jag fick skeden med den vidriga geggan i min mun.

I fortsättningen ska jag slopa allt vad Modifast heter och gå rakt på Naturdiets vilda bär istället, produkter som jag vet att jag kommer att få i mig.

För nu måste jag dra i den högre växeln, 3 dagar kvar och jag har inte gått ner ett enda hekto ens!!!!

