Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ikväll kommer familjen som vi ska till Grekland med hem på  lite mat, lek för ungarna, fotbollstittande för männen och tjejsnack för oss kvinnor 😛

Jag har kört stenhårt med mina Modifast ( hallon)  och till lunch blev det lite sallad.

Jag är i valet och kvalet på hur jag ska göra ikväll, modifast eller lite sallad.

Och med sallad menar jag isbergsallad, tomat, gurka och majs.

Ingen komplicerat idag,det e lixom vanlig bordssallad som dom andra ändå kommer att serveras utöver det andra.

Kvällens meny består av följande :

Oscars bbq grillade kött ( ingen aning om vilken typ av kött för jag ska ju ändå inte käka det så jag stängde av när dom börja snacka kött hehe) med klyftpotatis alt hemmagjorda pommes, bearnaisesås och bordssallad.

För kidsen blir det samma meny fast med grillad korv till dom som hellre föredrar det.

Kvällens efterrätt blir chokladpudding.

För mig blir det Modifasts chokladpudding om jag ska ha någon efterrätt.

Nu ska jag bara klura ut vilket jag ska göra, sallad eller Modifast?

Känner jag mig rätt så blir det någon av Modifast smakerna  eftersom jag redan ätit lite sallad idag.

 

