Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Fick precis ett samtal från världens trevligaste kvinna, som dessutom jobbar på Sophiahemmet där jag ska opereras..

Hon undrade om jag kunde komma redan på onsdag och självklart svarade jag ja innan jag ens hade hunnit fundera om det ens var möjligt.

Jag hade svarat ja på vad hon än sagt tror jag nog haha.

Det innebär alltså att idag är min första dag på min viktminskningsperiod som hon kallade det.

Jag passade på att fråga kvinnan om det här med flytet och hon sa att jag fick göra hur jag ville för att gå ner i vikt, det brydde dom sig inte om på Sophiahemmet.

Å redan där släppte en tung sten från bröstet, för det här med flyt i 2-4 veckor är not my cup of tea.

Bara jag gick ner 2-3 kg tills på onsdag så var hon nöjd.

Själv startade jag paniken och undrade hur i helskotta jag skulle klara detta.

Visserligen köpte jag på min en hög med pulver så det e bara att beta av högen så får vi se om det visar något på vågen.

Detta innebär att jag aldrig någonsin kommer att banta för att sedan gå upp det dubbla igen.

– Ååååhhh, idag är jag så glad!!

Nästan så att man skulle korka upp en skumpa 😀

Eller inte för jag ska ju gå ner i vikt , men jag kan låtsas att det e skumpa i glaset och skåla i vatten hehe.

