Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Sitter på jobbet och har rast och funderar lite hur jag ska göra.

Jag oroar mig säkert i onödan nu men det har visat sig att mitt födelsemärke/ leverfläck som jag har på ryggen har börjat leva ditt egna lilla liv.

Den har ändrat färg,form, kliar , gör ont och är knottrigt.

Å alla vet vi ju hur det brukar sluta då?

Jag målar inte faan på väggen än, jag är bara så orolig över att något är galet med den.

Den har aldrig tidigare varken sett ut eller känns som den gör nu!

Mitt födelsemärke är stort som en femkrona, kanske större tom.

Det har alltid varit där, på min rygg.

Man har alltid sagt till mig att hålla koll på den, vilket jag gjort.

Av rädsla för att hyvla bort skinn från benet så har jag aldrig velat ta bort den när man frågat.

Eftersom jag aldrig haft problem med den tidigare så har jag tyckt att den får vara kvar.

I förrgår kände jag hur det började klia utav bara helvete just där födelsemärket är.

Låser in mig på toa och försöker att fota, så jag ser hur det ser ut.

Vänder och vrider mig så jag nästan slår en knut på mig själv.

Tillslut fick jag av en bild som var bra, men det var jäkligt svårt att fota ryggen själv om man inte är bläckfisk.

Bad mannen om hjälp tillslut, och jag kunde konstatera att den inte sett ut som innan.

Framförallt har den aldrig varit knottrig, typ som finnar fast ändå inte.

Eftersom den kliar är det svårt att inte vara där och pilla.

Vilket resulterade i att den numer blöder på olika ställen..

Ringde min Vc igår och ville boka in en tid snart och fick tid på måndag eftersom kvinnan som svarade inte tyckte att det var akut.

Nu är jag så jäkla orolig och nervös över att något är fel så jag funderar på att skita i att sova när jag kommer hem från jobbet och ringa direkt kl 08.00 och få en akuttid.

Jag är ju ändå ledig i några dagar nu.

Jag känner att jag INTE kan vänta tills på måndag då jag har en tid inbokad…

 

