Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

17131076-origpic-ab0062.jpg_0_0_100_100_300_451_85Den här ska flytta hem till mig snart, det bestämde jag nu när jag inte kunde sova.

Eftersom Monas outlet försvinner inom kort så passade jag på att slira in nu när jag ändå betalat räkningar å allt i svinottan.

Som tur var fanns det ju en sådan kvar till moi.

Jag minns hur det var sist jag handlade från outleten, jag velade fram och tillbaka om vilken jag skulle ha.

Skulle jag ha den orange/rosa eller skulle jag ha den här svarta som passar till alla tillfällen?

Körde på den orange/rosa och jag vart med män nöjd med den när den kom.

Men iallafall så har jag inte kunnat släppa taget om den svarta helt och kände att nu jädrans ska jag unnna mig den!!

Sagt och gjort, ser fram emot när den dimper ner i nästa vecka 😀

 

