Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Klockan är inte alls mycket men jag har redan hunnit starta en diskmaskin, väckt och skickat sonen till skolan samt dammat och dammsugit hemmet.

Jag vet att jag egentligen inte borde ha dragit igång ett race, men det gick utav bara farten när jag ändå höll på.

Ni vet, det ena ledde till det andra och vips stod jag där med dammsugaren i högsta hugg.

Ibland kan jag fortfarande känna av sviterna från fröken duktig syndromet, och jag jobbar stenhårt med att tvätta bort både den stämpeln och själva beteendet.

Ibland är det svårt, precis som nu i morse.

Hjärnan vill så gärna falla in i gamla mönster och kroppen är inte sen att haka på.

Nu är det visserligen gjort och jag kan njuta av min lediga dag i fulla drag, ändå blir jag lite sne på mig själv för att jag ”var tvungen att städa” på morgonen…

Vad ska ni ha för er idag ??

