Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Nu så är jag tillbaka, med full effekt!

Det har varit lite annat som kommit emellan sista veckan, saker som gör att man tänker till och prioriterar annorlunda men nu är jag tillbaka.

Igår fick jag ett samtal från en syrra på  Sophiahemmet som gjorde mig varse om att det kommer gå ganska snabbt sen med min op, så det vore bra om jag förberedde mig med pulver så jag kunde starta direkt efter besöket på sophiahemmet.

Två veckors flyt sen pang bom operation.

Snacka om att jag fick panik eftersom jag inte har köpt hem något av flytet ännu.

Sladdade genast in på den där hemsidan som alla besöker innan operationen, , och skulle klicka hem det jag behövde.

Vilket var lättare sagt än gjort!

För om jag nu skulle flyta i ”bara” 2 veckor  med hjälp av detta pulvret, så kom nästa stora fråga över mig.

Hur mycket pulver skulle jag behöva klicka hem?

Det var inget jag tänkte på att fråga sjuksyrran när hon ringde heller, så jag får väll skylla mig själv antar jag.

Eftersom en hel del av er härinne är gbp opade så passar jag på att frågar publiken 😉

Hur många påsar om dagen körde ni under flytet??

Jag vet att det e olika på olika ställen och landsting osv, men bara så jag vet på ett ungefär.

 

