Etiketter

, , , , , , , , , ,

Det känns konstigt att inte gå till jobbet nu, jag menar alla andra dagar denna veckan har jag ju faktiskt börjat vid den här tiden.

Men inte idag, hehe.

Dagen hittills har bestått av städning på fram och baksida, körde en turkstädning med vattenslangen över allting å satan vad rent och fint det blev 😀

Nästa gång ska jag nog dra på trallrent eller såpa på trallen på framsidan som inte ser very snygg ut längre.

Å när jag ändå höll på så drog jag ett varv med dammsugaren med.

Fortsatte  i duktighetens tecken och lagade smalmat till mig och sonen, eftersom det bara är vi hemma idag.

20130516-145811.jpg

Det ser inte mycket ut för världen men det är för jävla gott!!

Eftersom vädergudarna är på min sida idag så ska jag släpa ut döfläsket och bre ut mig i en solstol, där stannar jag nog tills det är dags att ta itu med tvätten ikväll hehe.

20130516-150849.jpg

