Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Efter trehundra samtal till olika ställen på Sahlgrenska kom jag fram till att det ändå var bästa att ringa koordinator kvinnan.

Som inte alls var av den uppfattningen att jag skulle träffa kvinnan från Sophiahemmet i morgon så allt blev klart.

Nej , nej, nej, jag fick faktiskt lov att stå i kö, precis som alla andra fick jag till svar.

Den supergulliga kvinnan från Sophiahemmet ringde upp strax efter lunchtid så jag berättade för henne vad som sagts.

Något som kvinnan på Sophiahemmet tyckte var ganska oproffsigt att häva ur sig och framförallt ett dåligt sätt att bemöta sina patienter.

Hon önskade mig lycka till och avslutade samtalet med att vi säkert kommer att ses ändå längre fram eftersom jag ändå kommer att hamna hos dem för min operation.

Nu undrar jag om jag inte kan ringa själv och ligga på ändå till dom som gör dessa betalningsförbindelserna?

Än är inte sista kämpartaget gjort för att få min operation igenom innan alla tar semesterledigt!

 

 

