Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Gjorde slag i saken och ringde upp Sophiahemmet  i morse och fick prata med en helt otroligt hjälpsam kvinna på obesitasmottagningen.

Jag berättade varför jag ringde och hon förklarade att det var ingen väntetid alls hos dom.

Perfa tänkte jag och undrade hur sjutton jag skulle gå tillväga för att få igenom min operation så snabbt som möjligt.

Det visade sig att kvinnan i andra änden skulle till Sahlgrenska imorgon och jag kunde få träffa henne för ett sånt där besök man gör innan operation.

Men eftersom min journal inte är helt i sin ordning eftersom sekreterarna jobbar som sniglar så vettisjutton om detta är möjligt.

Jag behövde ha en betalningsförbindelse samt mitt papper där det står att jag är godkänd.

Ett papper som för övrigt Sahlgrenska inte fått tummen ur att skicka nu såhär skitlångt efter jag blivit godkänd….

Vilket fall som helst så ska jag ligga på som en rem här nu och fixa en sån där betalningsförbindelse samt se till att få dom papprena som behövs, så att jag kan åka i morgon.

Det vore ju för jävla bra om jag för en gång skulle hade lite medvind i seglen!

