Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Idag är en riktigt skitdag, en dag då jag egentligen velat dra täcket över huvudet och inte ha med någon alls att göra.

Någon har sårat mig och jag känner att det är allt för privat för att skriva om här, även om jag är ganska öppen ändå här.

En dag kanske  jag berättar men inte nu.

Jag försöker att tänka positivt men det negativa kommer snabbt över mig.

Jag hade planerat att träffa en vän idag och tänkte att vi kör på som vi bestämt så kanske jag kan glömma det som gnager mig för en stund.

Min vän kom och vi hade en helt otroligt trevlig stund då vi umgicks, eftersom vi inte umgås så jättemycket idag så värdesätter jag dom gångerna det blir.

När min vän åkte kände jag hur allt som gnager mig kom över mig igen…

Kvällens inplanerade Grekiska Afton hemma hos familjen vi skall till Grekland med känns inte så lockande just nu….. men det är väll bara att bita ihop och låtsas som om det regnar….

