Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

Mina fötter kommer att döda mig snart om det här inte blir bättre!!

Hela kvällen igår låg jag i högläge med fossingarna så cirkulationen skulle komma igång, det och en hel del voltaren kräm.

Visst känns det aningen bättre idag, kunde ju sova i natt som tur var.

Iallafall så googlade jag det här med vätska som samlas i just fötterna och som vanligt så får man upp det värsta först.

Inget nytt på den punkten inte.

Enligt google så hade det med blodtrycket att göra att jag samlar så mycket vatten.

Jag vet inte men jag tror mer på att jag gått upp i vikt och går på ett stenhårt golv dagarna i ända.

Eftersom jag precis har kommit tillbaka till min heltid å allt så kastar jag inte in handduken bara så där direkt utan jag väljer att försöka så gott det går.

Skulle detta inte ge med sig så får jag nog ta en liten färd till min doktor och se så det inte är det där farliga som google sa…..

Annars kan jag ju alltid köpa mig en sån här makkapär för cirkus 3,000 stålingar.

1220558_0280_0260

