Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Fick för mig att ringa sahlgrenska i morse och fråga om mina papper kommit in, vilekt jag gjorde.

Trasslade med kontaktpunkten ett tag innan vi konstaterade att det var bättre att jag ringde koordinatorn.

En koordinator som för övrigt är superbra att prata med.

Ringde vidare och hon bekräftade att jag var godkänd redan i mitten på april, men att sekreterarna låg efter…

Frågade en hel del om det här med att få igenom operationen innan sommaren och då var ju min enda möjlighet att åka till stockholm.

Västra götalandsregionen skickar då sina patienter till Sophiahemmet, vilket känns helt ok för mig.

Bättre att en erfaren kirurg cuttar mig än att  någon nybörjare ska karva i mig 😀

Självklart tackade jag JA till att bli opereras utanför mitt landsting.

Så nu jäklar ska jag fortsätta projekt operation innan semestern 😀

fatty

