Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

Idag har jag återupptäckt mitt spotify konto igen kan man säga.

Jag har ett löpande premuim konto som bara tickar på, ett konto som jag inte direkt använder så mycket just nu.

Anledningen till att jag har kvar det är för att sonen brukar vara den som sitter och lyssnar.

Tills idag… då jag fick för mig att ta över rodret över mina spellistor igen hehe.

Efter att ha lyssnat på musik nästan hela förmiddagen så inser jag hur jag klarat mig ifrån väggen så länge som jag faktiskt gjorde.

Jag har funnit min tröst i musiken, lyssnat och känt igen mig.

Den har funnits där och tröstat med sina texter, texter som jag ofta känt igen mig i.

Ju mer låtar jag lyssnar, ju mer händelser kan jag relatera till.

Ibland så känsloladdat att det kommer tårar.

Hela mitt bagage ligger ju där  i mina spellistor!!!

 

 

 

 

 

