Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Just nu tycker jag att det är lite jobbigt att rulla i blogglistan.

Läsa om alla som nyligen opererat sig och se bilderna på deras otroligt grymma  resultat.

Det är inte det att jag inte unnar dem det, tvärtom.

Det gör jag verkligen och jag är otroligt glad för deras skull att de fått chansen, det är lixom inte det.

Men jag vill ju oxå vara där, nyopererad och redo att börja mitt nya liv.

Inte behöva se den där tjockisen som tittar tillbaka på mig igenom spegeln.

Jag har nog inte vetat det förrän nu hur himla gärna jag vill få detta gjort.

Hur jag vill se något annat varje gång jag ser mig i spegeln.

Jag grubblar en hel del på just det här ämnet och jag antar att jag kommit in i en fas nu när det är som det är.

Ändå kan jag inte släppa det och låta tiden utvisa.

Jag googlar allt jag kan, läser bloggar även fast det gör mig ledsen när jag tänker på att jag inte vet något än, kollar före och efter bilder, kollar köttiga bilder men framförallt så håller jag på och längtar ihjäl mig………….

 

