Etiketter

, , , , , , , , , ,

Minns ni den där Ben Sherman fåtöljen jag gått och dreglat efter?

Just det, den ja onaniobjektet med stort O!!!

Satt och kollade runt på blocket igår om det fanns något vettigt loppisfynd man kunde göra om och så plötsligt händer det….Där var annonsen…

20130506-093919.jpg

Ja, men visst har jag väll 14.000 stålingar över som jag kan handla dem för…NÅÅÅÅT!

Så förbannat jävla typiskt, nu när jag äntligen hittat inte bara en utan två, då kan jag inte köpa dem.

Jag vet att det inte är någon ide att ena lägga fram annonsen för mannen för han tycker ändå inte vi kan köpa något för” vi sparar ju till resan”, eller rättare sagt han sparar hehe.

Så jag dreglar väll vidare och drömmer mig bort mot ett hem med den där fåtöljen i.

En dag mina vänner, en dag..

