Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ligger klarvaken och kan inte somna om, vakande av att fåglarna stökade omkring på baksidan.

Jag passar på att fundera lite kring den här gbp operationen.

Många av mina tankar jag haft haft har jag nästan jämt funnit svar på på nätet eller viktop.

Sen finns det allt det där som man inte kan påverka själv..

Tänk om det blir operation så att jag ska flyta lägligt tills vi åker till Kreta?

Eller tänk om jag är opad och inte har lärt mig vad jag klarar och inte klarar lagom tills vi ska åka?

Visserligen föredrar jag det sistnämnda, för nu har jag väntat och väntat och väntat på den där sabla operationen, så nu vill jag inte vänta mer!

Mer redo än vad jag är kan man knappast bli.

Å skulle jag få ett samtal om att jag ska börja flyta direkt eller ganska snart så är jag redo för det.

Jag har nog egentligen varit redo sedan den dagen innan jul då jag bestämde mig för att löpa linan ut.

Just nu går jag bara här och väntar på besked.

Väntar på att även jag ska få ta steget över till den opade sidan.

Väntar och längtar att en ny era ska börja…

