Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Mycket tankar är i omlopp just nu och jag känner att jag måste lätta på trycket innan jag sprängs.

Som ni kanske redan fattar så handlar mycket just nu om den här operationen och alla oklarheter kring den.

Även när jag inte vill tänka på den så ploppar det upp ovälkomna tankar från ingenstans och gör mig ännu mer fundersam.

Jag vill ju bara veta nu så att jag kan börja planera framåt!

Fundersam till den grad att jag tänker på det som jag skrev om i morse samt att min hjärna nu spelar mig nya spratt!

Det här med att åka som heffaklumpen själv till grekland är totaly fakking out of the question, så jag funderar på hur i helvete jag ska lyckas gå ner tills dess.

Jag har lekt med tanken att den här operationen inte kommer att bli av förrän till hösten.

Hur gör jag då?

Alternativ 1. Äta Modifast som en gnu och tvinga ut den schletna kroppen på promenader.

Alternativ 2.  ta lite hjälp av Lida, samt köra på med nr 1.

Alltså jag vettifaan hur jag ska göra och jag blir ju inte direkt klokare av att inget veta!

Hade jag bara haft något hum om när så hade det helt klart varit lättare att se frammåt.

Sen undrar jag om det nu skulle vara så att jag går ner lite i vikt, blir min operation avblåst då eller hur funkar det?

Jag vet ju att Lida tabletterna kan hjälpa mig att gå ner i vikt, men jag vet oxå att det jag går ner kommer att komma tillbaka med dubbel kraft sen…

Just nu är det inte roligt alls att vara jag…..

 

 

 

 

 

