Etiketter

, , , , , , , ,

Fick bekräftat vid läkarbesöket att jag med 99,9 procents chans har samma skit som sonen åkte på.

Något jag iofs kunde räknat ut med räva, med det immunförsvaret som jag har.

Fick mer hostmedicin utskrivet och drog iväg för att hämta ut det på Apoteket.

Självklart så tappar jag HELA flaskan precis när jag skulle betala och hela kön av pensionärskvinnor tittar nyfiket på mig.

Fråga mig inte hur det gick till, men påsen bara slant ur handen.

Skämdes ihjäl och bad om ursäkt, och egentligen ville jag bara sjunka igenom golvet å försvinna helt!

Kvinnorna i kön tyckte hostmedicinen luktade gott och nyfikna som som var så undrade dom självklart vilken det var.

Jag förklarade vilken det var och att den faktiskt smakar apa.

Tillbaka till nummerlappsmaskinen för att trycka fram ännu en lapp för att få hjälp igen.

Förklarade vad som hänt och den vänliga kvinnan bakom disken gav mig en ny flaska.

Höll hårt i den nya flaskan, betalade och gav mig snabbt därifrån.

Vilken jäkla skitdag det här har varit!

