Etiketter

, , , , , , ,

Som ni kanske har förstått vid det här laget så är jag en sucker på inredning och köper väll egentligen det jag vill ha, trots att mannen står och suckar surt bakom mig och tycker att vi inte alls behöver just den attrialjen.

Så en dag för några veckor sedan sa jag att vi egentligen borde köpa en annan vardagsrums lampa, eftersom den vi har är för jävla stor och vi kan inte ens tända ponpon stakarna för då tar det eld i hela lampan.

Han utan hjärna tittade på mig och suckade med hela kroppen, precis som han gör varenda gång det kommer på tal att det ska införskaffas något till hemmet.

Tillslut klämde han fram ett jamen visst, OM du säljer den vi har nu så den inte blir liggandes någonstans.

Sagt och gjort, jag kastade ut lampan på div loppis sidor på facebook och tänkte att det skulle nappa som sjutton där.

Ett tag senare hade ingen hört av sig, tills igår..

En vän till mig hade varit på Ikea igår och fastnat för precis samma lampa som hon sett att jag sålde för en billig peng ( allt för att bli av med den, så jag kunde haffa en ny hehe)

Så igår flyttade den hem till henne och både jag och hon hoppade av lycka.

Mannen trodde inte alls att jag skulle få sålt den, antar att det var hans drag bakom att inte behöva skaffa en ny lampa men tji fick han 😉

Idag börjar jakten på en ny lampa 😀

