Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Efter att ha suttit i diverse telefonköer till olika ställen så har jag nu fått rätsida på allt.

Min läkare har skickat in dom kompletterande uppgifterna redan den 22 april, och såklart har inget kommit in till sahlgrenska ännu.

Ibland undrar man ju vart all post tar vägen som inte kommer fram?

I vilket fall som helst så fick jag ett faxnummer så att min läkare kan faxa in allt en gång till och förhoppningsvis går det lite snabbare.

Vilket inte kommer ske förrän i nästa vecka när han är tillbaka i tjänst.

Sen vad gäller det här med det fria vårdvalet så var det så att man måste först bli godkänd från sahlgrenska eller dit remissen är skickad  innan man kan be om att bli förflyttad.

Snacka maximal otur!

Det fattas väll bara att jag inte får ett läkarintyg av den andra läkaren på vårdcentralen nu när jag ska dit om en stund….

Ibland undrar jag hur dom där människorna som glider igenom livet på en räkmacka har det?

