Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

Eftersom det mal på i snigelfart på Sahlgrenska så har jag nu tagit tag i tipset jag fick för att få det hela att gå snabbare.

Jag vet inte vilken typ av post sjukhusen har mellan sig men av tiden att döma så är det inte direkt någon A eller B post!!

Över en vecka har gått och mina kompletteringar har ännu inte kommit in!!

Vilket betyder att jag inte alls kom upp på läkarkonferansen i fredags.

Vilket betyder att jag antagligen inte alls kommer att bli opererad innan sommaren om det ska gå i den här takten.

Fick ett tips från en bloggläsare om det fria vårdvalet där jag kunde be om att bli förflyttad till Sophiahemmet istället, för där gick det snabbare.

Så det mina vänner ska jag roa mig med idag, operation TJATA!

Undra om det finns någon tid för hur lång tid det får gå från det att man varit på gruppinfo tills ett ja eller nej blir taget..

Står antagligen i vårdgarantin men jag är skitkass på att kolla upp sånt, så nu ska jag telefonköa lite istället…. bara för att!

20130501-215758.jpg

