Etiketter

, , , , , , ,

Som ni vet så rullade månadens box in igår och eftersom jag inte är piggast i stan så prövade jag inte grejerna direkt.

Funderade lite i natt när jag låg och inte kunde sova vad som var i boxen egentligen.

Idag stillade jag min nyfikenhet och rev bort pappret…

Victoria på glossybox måste ha tänkt på en schleten variant av mig när hon satte ihop månadens box.

20130430-182452.jpg

020

 

Bara en massa bra att ha saker inför vårstädningen av kroppen 🙂

Å den där tan can som alls pratar så gott om var såklart med, hello honey i’m home!!!

Eftersom jag fortfarande har något i stil med en manlig förkylning så tänkte jag först skita i att testa något nu när jag mår som en tunna skit.

Det var innan jag kom på att jag ändå skulle duscha den sjuka kroppen.

Så självklart åkte den här med in..

20130430-182916.jpg

20130430-182959.jpg

Kan nu stoltsera med att även jag har änglahår och inte svintohåret jag hade innan jag gick in i duschen 😉

Oftast så är jag ganska anti till att pröva nya produkter och jag hade inga större förväntningar över denna, men dra åt skogen varma fel jag hade!

Det är nästan så att min macadamia inpackning blir utbytt, för jäklars vad bra den här var!!

