Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Eftersom vi har sjukstuga här hemma så valde jag att vara en dålig förälder och hämtade några mackor från Subway.

Mannen i huset äter precis ALLT så för honom var det ingen big deal alls att bestämma sig.

Allra helst skulle han nog vilja ha en bit av varje macka 😉

Sonen tog den med kycklingbröst.

Sist vi åt macka härifrån så kände jag att jag inte blev mätt, vilket kan förklaras när jag kommer  på att jag åt en veggie macka med knappt något i.

Så jag funderar och funderar medans macktjejen gör klart killarnas och eftersom jag är KRÄSEN utav bara helvete så kan jag inte direkt bara ta vad som helst.

Det hela slutade med att jag gick all in och chansade på en chicken teriyaki.

– Sweeeeet låård vilken god macka!!!

Mätt blev jag denna gången, nu vet ni vart jag kommer att hänga framöver 😉

subway

 

 

 

