Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Dagen började med att jag vaknade av att sonen på övervåningen, eller vaknade och vaknade jag har legat vaken mer eller mindre hela natten och servat honom med medicin osv.

Efter ännu ett besök på jouren och mer inhalationsmedicin så vet jag vad problemet är, så nu är det bara hem och inhalera mer.

På frågan om min son varit i kontakt med något nytt senaste tiden så kunde jag bara komma på en sak.

Mammas nya sambo, fågeln Kalle.

Det skulle mycket väl kunna vara den han reagerar på, eftersom han haft sådana problem tidigare med djur.

Problem som jag trodde hade växt bort.

Samtidigt så kan jag inte utesluta andra saker heller.

Det ska bli så skönt när hösten kommer och vi kan göra ett allergitest och sluta med alla gissningar.

I allafall så får sonen hålla sig borta från mormors hem ett tag så ska vi se om det hjälper.

Nu ska jag äntligen  slå  ner röven i soffan och förhoppningsvis njuta av ett glas av dom  nya  Loka sorterna , nu när jag äntligen fått tummen ur och att handlat hem dem 😉

20130427-141532.jpg

20130427-141544.jpg

