Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

Idag var dagen då mitt ”fall” skulle upp i läkarkonferansen igen.

En konferans där det blir slutgiltigt  bestämt om jag får en  gbp eller inte.

Eftersom jag var godkänd så borde jag inte oroa mig, men jag kan lixom inte låta bli,

Jag hoppas  verkligen på det första och har haft siktet inställt på det hela tiden efter vad sjukvården sagt och skulle jag få ett nej vet jag inte vad jag ska göra!

Eller jo det vet jag, jag skulle nog först vara besviken och ledsen sen skulle jag ta nya tag och be läkaren skicka in en remiss igen.

Den lilla planen har jag utarbetat i mitt huvud under den tiden jag har gått och väntat och väntat på besked.

Det känns pirrigt ända in i benmärgen och jag hatar när andra människor ska bestämma över ens huvud vad som är rätt för just mig.

Visst dom är kirurger och dom kan sin sak, ändå känns det så otroligt pirrigt av att andra bestämmer.

Nu när jag skriver det här är dom som bestämmers arbetsdag över och jag får snällt vänta tills nästa vecka på ett svar.

Eller oxå ringer jag redan på måndag och tjatar hål i huvet på dem igen ;P

