Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Pratade med vår läkare igår i ett annat ärende än mig och fick på slutet av samtalet veta att dem sista kompletterande uppgifterna var i vägskickade till Sahlgrenska vad gäller den där gbp en jag går och trånar efter.

Nu hoppas jag att det är som jag blivit tillsagt, att jag var godkänd men ännu inte på pappret.

För först ville man kolla upp ett par saker som det vart frågetecken kring.

På pappret skulle jag bli godkänd först när dem kompletterande uppgifterna kommit in och proverna inte visade något konstigt.

Efter alla år jag sprungit på sjukan och tagit prover så vet jag vid det här laget att det inte är något fel på mina prover.

Förutom blodtrycket då förstås, fast det är ju en hint om att denna operation är bra för min hälsa.

Vilket var en av anledningarna till att jag bestämde mig för att göra en operation.

Nu håller jag tummarna att det är som dom sagt till mig och att jag blir godkänd på konferensen på fredag.

Först när jag blivit godkänd kan jag skynda på min operation 🙂

Jag vill lixom inte vänta mer!!!!

Tack snälla du som kom med tips på hur jag kan göra för att skynda på det hela, ska följa dina råd så fort jag får besked om jag blir godkänd..

