Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

Sitter fortfrande och väntar på att min tid för op ska dimpa ner i brevlådan.

Jag VET att det ännu inte är helt klart, ändå kan jag inte låta bli att vänta och hoppas att en kallelse ska ligga där i brevlådan.

När jag har bestämt mig för saker och jag vill det av hela mitt hjärta, då finns det ingen stopp i mig.

Jag vill göra det direkt.

Inte i morgon, inte om en vecka utan nu.

Allra helst igår!

Den här operationen är något som jag bestämde mig för redan förra året, ända sedan dess har jag gått och längtat.

Längtat efter att äntligen få det här verktyget som erbjuds.

Längtat efter att bli den jag en gång var igen, smalare.

Denna längtan är större än något jag nånsin velat göra  innan  det är något som e säkert.

Innan jag har fått min kallelse så kommer jag iallafall gå som en osalig ande fram och tillbaka när posten kommer.

 

