Etiketter

, , , , , , , , ,

Först vill jag börja med att säga att jag inte brukar känna såhär inför gäster som jag gör just nu ,men dem tog verkligen priset!

Inom mina 11 år inom företaget har jag varit med om en hel del när det gäller gäster och krångliga beställningar,det är en vardag för mig.

Jag har med åren lärt mig att handskas med olika typer av människor, det har lixom aldrig varit något problem för mig.

– Tills igår…..

Det kom in en mamma med två barn som helt ärligt härjade all uns av energi ur mig!

Egentligen handlade allt om att mamman inte kollat upp med barnen vad dom ville ha att äta under dom dryga 5 minutrarna i kö.( det var skitmkt att göra)

Beställningen ändrades en miljon ggr, barnen gapade och skrek och jag knappade in det som sas för att sedan ändras igen.

Efter en halv miljon ändringar så kände jag att jag hade fått nog, det gick ändå inte knappa in någon beställning för den skulle komma att ändras ganska snart igen!

Mamman försökte överrösta dom skrikande barnen och barnen bara skrek ännu högre.

Vid det här laget kom på mig själv med att bara stirra rakt ut i kön och egentligen hade jag bara lust att be dem gå någon annanstans.

Det slutade med att jag bad dem bestämma sig , barnen gapade och skrek rakt ut, mamman pratade i mun på barnen som skrek,sprang in bakom kassalinjen och rev i alla happy meal lådor.

Det var ungefär då jag såg rött och hade man kollat riktigt noga så hade det synts hur det rök ur mina öron.

Sa till kvinnans barn att gå ut när dom var på min sida av kassan och härjade och dom lyssnade så klart inte på dem första tio tillsägelserna heller.

Det värsta av allt var att den här mamman inte sa ett endaste ord till sina barn om hur dem betedde sig!

Jag har varit med om mycket i mina dagar, men det här kommer jag att minnas som tidernas mest ouppfostrade familj! (tyvärr)

 

 

 

