Etiketter

, , , , ,

Brallorna jag köpte häromdagen som jag skulle ha på jobbet, var inte alls sådär perfekt passande när jag tog på dem här hemma innan jag drog till jobbet.

Fattar inte vad det är med provrum?

Antingen ser ju plagget skitbra ut på eller oxå ser det ju förjävligt.

Det är dom stadierna som finns, inget mellanting utan antingen det ena eller det andra.

I mitt fall tyckte jag att jag var snyggast i världen i mina nya brallor,när jag stog där nere på h&m och speglade ihjäl mig.

När jag kom hem prövade jag brallorna igen.

Undrade om detta verkligen var samma bralla?

Det skulle visa sig att dem var flera cm föör korta i längden!

Antagligen så var det ju så redan när jag stod på H&M och var fullt upptagen med att spegla mig.

I vilket fall som helst så gick jag raka spåret tillbaka till butiken och lämnade tillbaka dem!

Vilket innebär att jag måste lappa ihop mina ex brallor som pajjade!!!

Alltså jag kunde ju börjat dagen bättre…

