Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Något som jag ständigt kommer i kontakt med är vikt och vikten av att väga mindre, eftersom det är något som jag strävar efter själv.

Som modell större blir man lätt ”undanskuffad och bortglömd” , medans man som smalare får hur mkt uppmärksamhet som helst.

Missförstå mig rätt nu, det är inte så att jag inte unnar dem uppmärksamhet osv.<

Alltid när jag gått ner i vikt har människor berömt mig och behandlat mig annorlunda bara för att jag gått ner i vikt.

Helt plötsligt har jag synts för dem på ett helt annat sätt.

Något dessa människor inte verkar ha tänkt på är att jag fortfarande är samma människa som innan.

Kan tänka mig att det är precis samma sak för veckans inspirations kvinna, Sarah Dawn Finer.

Vi minns alla gala klänningen hon hade på sig i melodifestivalen och vilket stå hej det blev för att Sarah var just modellen större och bar en sådan klänning.

ds

Idag hyllar man denna kvinna för att hon gått ner i vikt och idag får hon en helt annan publicitet än innan…

20121225-003235Undra vad Sarah själv tycker ?

