Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Ibland undrar jag om jag är dum i huvet på riktigt!

Köpte en klänning häromdagen som jag tyckte var jag, en klänning som jag kommer att kunna ha till sommaren eller sensommaren eller till vintern i värsta fall.

Och eftersom projekt garderobsrensning pågår så insåg jag ganska snabbt att jag har gjort det igen!

Klänningen jag köpte hade jag redan, fast i en annan färg!

Jag blir så trött på mig själv, nu är det tredje gången på en och samma vecka som jag har upptäckt att jag har likadana kläder!

Kläder som jag inte ens visste om att jag hade…..ops 😉

Summan summarum så måste jag verkligen ha gillar modellen, eftersom jag nu har två stycken 😉

20130413-175415.jpg

Såg dessutom att klänningarna fanns till ganska nedsatt pris just nu och ni hittar dem här

