Etiketter

, , , , , , , , ,

 Lite  så jag tänkte när jag rensade ur min garderob på kläder.

Nya kläder,kläder som jag aldrig använt  med prislappar och allt kvar!

Kläder som jag köpt och sedan bara glömt bort, kläder som inte alls var så viktiga skulle det komma att visas.

Det var alltså bara ha begäret inom mig som talade när jag köpte dessa kläder.

Ut med det ”gamla” och in med det nya tänkte jag först, men sen kom jag på mig att det nya börjar ju inte riktigt än för mig.

Så jag får helt enkelt vänta lite till med det nya 😉

20130412-182301.jpg

Här hänger dem  som väntar på att skickas till sina nya ha begärs nyttjare som klickade hem dem på Tradera igår, hoppas att ni kommer att få mer användning av dem än vad jag hade =)

Förresten du wordpress bloggare  som var intresserad av den vita sommarklänningen, hör gärna av dig i kommentarsfältet om det fortfarande är aktuellt.

172

