Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Eftersom jag inte vet om det blir någon operation innan semestern så garderar jag mig med olika alternativ, bikinis har jag en hel byrålåda full i alla olika storlekar och färger så det behöver jag knappast några 😉

Allra helst vill jag ju såklart veta nu när op blir av, men jag får helt enkelt ge mig till tåls ett tag till.

Jag vet ju att det är på gång, men ändå….

Sladdade in på haléns och hittade dessa raringar som ev skulle kunna få följa med till Kreta i sommar.

KLicka på bilderna så kommer ni direkt till ”plaggen”.

Blev lite kär när jag såg denna, tänkte om inte op hinner bli av eller om min mage ser ut som en skottavla så är detta ett bra alternativ.

Baddräkt

Så jäkla snygg så att jag tror jag smäller av!!!
Dessutom ser den ut att trolla bort daller i mittenpartiet 😉

Badlinne + trosa

Det här är så jag så det är inte klokt, denna ska definitivt med till kreta!
Shululululu, haléns here i come =)
Tunika

Hittade även denna strandvänliga skapelse..
Klänning

