Etiketter

, , , ,

Är året då en del förändringar ska göras för mig.

Just nu längtar jag efter så himla mycket, operationen, semestern, min nya mage mm.

Jag längtar så innerligt efter min gbp som jag nu fått bekräftat från min läkare att den kommer bli av.

Något som jag ser som ett verktyg till ett bättre och friskare jag.

För det är vad det är ett verktyg och inget annat.

Ett friskare jag som förhoppningsvis inte ska behöva äta dom medicinerna som jag äter idag.

Ett friskare jag som inte väntar på att diabetesen ska stiga in genom dörren.

Ett friskare jag med ert normalt blodtryck.

Ett friskare jag som ska bli av med dom extra kilona jag bär omkring på.

Jag längtar så otroligt mycket efter att bli smal igen, att bli den jag en gång var, med risk för att låta ytlig.

Jag vill ju se denna tjejen jag en gång var igen när jag tittar i spegeln!!

Jag vet att en dag kommer hon att se tillbaka på mig i spegeln igen och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar efter den dagen!

